Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Friday, September 11, 2009

teruknye kerang...

adeh.. kekenyangan.. rs mcm nk pengsan jer..http://www.cute-smiley.com padahal bebuka dengan nasi ayam dgn air oren jer.. nasi ayam sebungkus je la.. saye bukan la pelahap sangat walaupun mase nak beli makanan tu nampak macam nak beli dengan warung2 die skali.. tapi saye x macam tu.. cume hari ni saye jadi x lalu makan banyak.. ohh!!http://www.cute-smiley.com adakah tangki makanan saye sudah mengecut dalam bulan puase ni?? kalau la betul.. saye la orang paling bertuah.. ini bermakna azam saye untuk mengurangkan makan atau dalam erti kata lainnye berdiet, akan menjadi kenyataan.. http://www.cute-smiley.com
tapi.. disebabkan nasik ayam tu la saye terjadi ter tak larat nak terawih.. nak bangun pun x larat..adeh.. teruknye saye http://www.cute-smiley.com

p/s: kecewa dengan diri sendiri.. http://www.cute-smiley.com sesiapa tolong la berikan ceramah agama kepada saye.. http://www.cute-smiley.com




http://www.emocutez.com

1 comment:

  1. tangki kecik tp selera beso sme je la..:P
    Insaflah...

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)