Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, January 12, 2010

Aku Benci!!

Arghhh.. dia datang lagi.. dia selalu datang x mengena masa.. time aku nk bergembira dan beristirehat.. knp mesti dia mengganggu hidup aku lagi.. shuh2!! pegi jauh.. aku da x larat melayan engkau.. tolong la bagi aku keamanan.. cukup2 la kau buat aku menderita.. kenapa engkau mcm cemburukan kebahagian dan keseronokan aku?? please pegi jauh2..(penuh mengharap)
.

Tiap kali kau datang mesti mood aku berubah, dari ceria jd muram, dari hepi jd marah.. smpai encik buah hati pun kadang2 bawak diri sebab perangai aku tiba2 berubah bile kau datang.. tolong pergi.. jgn dtg2 lagi.. da mcm2 cara aku buat supaya kau x hadir dlm hidup aku semula.. tapi kau cume pergi sekejap dan dtg semula.. pergi!!


Kau sedar x kau dah merampas semua yg aku suke!! aku x boleh nak makan coklet kegemaran aku, snek2 ngn jajan yg aku ske, aku xde cara lain melainkan terpaksa menelan ubat sepanjang ms.. eh! ubat?? hah itu je caranye.. pegi la kau migrain durjana!! aku da telan ubat 2 bijik tadi.. kau akn lenyap sebentar lagi.. sementara tu biar aku zzZZZ dlu...


Pergilah migrain.. jangan datang lagi....





http://www.emocutez.com

2 comments:

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)