Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, January 26, 2010

Al Kisah..

Tadi aku merepek pergi beli alat timbang.. ala takkan tak tau kot. yang bentuk segi empat tu.. tapi aku punya penimbang ini comel tau.. tapi aku beli yang manual je.. nak beli yang digital xda duit pulak.. Aku beli sorok-sorok dari mak sebab takut mak marah abiskan duit sesuka ati.. har3 lagi.. kebetulan tadi aku beli kertas A4.. jadi boleh la tutup sikit-sikit penimbang tu. bila mak tanya beli apa. aku jawab beli kertas A4. betul pe. aku x tipu. cuma x bagitau sampai abis je.. huhu.. tapi sampai kat umah adik aku telah mengantoikan aku dengan mak. Huuu x pasal-pasal kena marah. tapi mak marah sikit je.. Adoi.. nasib baik.. Tapi aku rasa berbaloi aku beli sebab benda ni sangat penting sebab sekarang aku dalam usaha menguruskan badan. aku pun dah buat jadual diet. jadi aku boleh tau apa yang aku makan dalam seminggu disamping mengurangkan kuantiti makanan tu. jadi boleh la aku tengok samada berkesan atau x diet aku tu.. hihi..


Ni alat ukur berat aku.. xde la comei pun.. saje gempak.. kui3


Erkk sekarang suda hampir pukul 12.. budak gemuk. bila mau tidur.. aku mau tidur tapi mata xmau tidur lagi.. ahh jgn gini mataku sayang.. esok mau kerja.. xkan mau tidur di office.. nanti kena flying kick kuar daerah.. kui3.. agak melampau bunyinya di situ.. okey la aku mau tidur sekarang.. huuuu

2 comments:

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)