Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Monday, January 25, 2010

Hari Ini hari Apa??

La la la
Hari hari kerja...
La la la
Bosan dengan kerja
La la la
Hidup harus kerja... kerja...


Hohoho.. hari ini hari apa? hari ini hari Isnin. Semua orang pergi kerja kecuali orang yg tggl kat Johor, orang yg amik MC, orang yg bercuti dan orang tanam anggur...

Jadi apa aku buat di sini?? tak mau kerja kah?? Hahahah.. hari ini aku bercuti.. nge3.. 1st time amik cuti tau.. alah kalau duduk kt ofis bukan ada kerja pun.. melainkan kalau pergi site.

Bosan betul hari2 bt benda yg sama.. aku sudah rindu suasana kampus.. rindu jalan dgn member kamcing pegi kelas.. Makan2http://www.cute-smiley.com dekat dpn Dragon dan kt Samudera..

Sebelah petang plak jalan2.. kalau x pun duk kt depan blok Suksis sambil lepak denga dzu, huda dgn encik buah ati.. Waktu malam lepak2 bawah blok kejap, x pun lepak makan malam kt kedai Mak Cik Ros.. Ari minggu pulak pg library dgn encik buah ati..

Pelik. Klu ikutkan setiap ari buat benda yg sama jugak. Tapi kenapa aku x penah boring pun sepanjang kt sana.. Maybe sebab semua kawan2 aku ada sama..

Sekarang betul2 rindukan tempat itu, suasana itu, dan orang2 di situ semuanya.. huhu.. waaaahttp://www.cute-smiley.com nak balik u.. lambatnya mau abes praktikal ni..





http://www.cute-smiley.com


No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)