Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, January 19, 2010

Lappyku...

Uwaaa.. tulun tulun!!.. lappyku sedang menjerit kesakitan... kesian my lappy diserang penyakit bernama virus.. skg sedang nazak di spital.. isk3..

Sumenye bermula bile ade makhluk yg menyebarkan virus kt yahoo massenger.. kesian lappy ku.. suda la de tu da tue dan usang.. diserang penyakit pulak.. kuang hasam punye makhluk!!! klu aku tau sape ko, aku sebarkan segala mcm jenis virus, worm, trojan ke, atau klu ak bleh cipta satu penyakit utk lappy de bg rosak trs smpai arwah lappy de..

Wuuu kesian lappy tuaku.. wlu de buruk, aku tetap syg.. kerana de la ak x bosan n dpt bukak sgala mcm cafe, farm.. sbb de jgk la aku bleh jln2 kt ruang maya ni.. de jgk la yg tlg aku buat esemen yg betimbun.. huhu.. kesian lappy.. xpe2 lepas ni mst lappy sehat.. makhluk Tuhan tu aku da block.. jgn dtg lg.. PARASIT!!








2 comments:

  1. cianT_T
    my lappy pown dh nazak sgt T_T

    ReplyDelete
  2. aiyok.. skrg ni musim lappy skt.. mcm H1N1 virus menyrang.. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)