Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Saturday, January 30, 2010

Salam..

Akhirnya lepas juga tarikh 29 Jan..
di saat detik itu hampir tiba aku merasakan bagai tidak mahu melalui tarikh itu..
mau saja aku langkau terus ke 30 jan..
byk btl dugaan yg berlaku bla hmpir 29 jan pd thn2 sblm ni...
Alhamdulillah, aku melalui tarikh itu dgn tenang dan sedikit rs bhgia yg tidak aku rasa pda thn2 sblm ni..
thanx utk semua yg wish dan doa2 yg menggembirakn aku..
thanx sgt2 buat ex rumate matrix, Nurain Kamarulzaman.. trm kasih sgt2..
trm ksh sbb x pnh lupa besday aku and sentiasa ada di sisi aku..
aku akn igt kata2 ko tu utk thn2 yg akn dtg..
aku xkan bersedih lagi ms hari jadi aku.. aku xkan igt cerita2 sedih..
dan aku akn igt yg mak aku bhgia bila tgk aku lahir 22 thn dulu.. thanx utk kata2 semangat tu.. trm kasih jgk utk buah ati yg sntisa ada bt aku tsenyum.. yg aku hmpir2 lukakn hatinya masa hr jadi aku.. maaf sgt2 sbb kebodohan aku yg terlalu sgt ikt perasaan..
Dan sangat2 berterima kasih pd mak dan ayh... mak yg melahirkan aku dan ayh yg bersusah payah membesarkn aku selama 22 thn ni..
mampukah aku balasnya lebih dr apa yg mak dan ayah bagi??
Semoga kebahagian menanti di masa akn dtg.. dan aku akn ingat kata2 seseorg yg juga sama hari lahir dgn aku yg begitu mendalam maksudnya..
"Meningkatnya umur seseorang tu bermaksud makin hampir dia untuk menemui penciptaNYA..." aku pasti ingat..

Rasanya selama 22 thn ni x pernah lagi ucap selamat hari lahir kt diri sendiri.. hari ni aku nak ucap tanda aku menghargai diri aku yg masih setia bersama keluarga dan akan berusaha tetapkan iman di hati, tidak lupa diri dan berusaha utk menjadi seseorang yg lebih baik dan berguna kpd keluarga, agama, dan bangsa.. hihi
Selamat Hari Lahir yg ke 22 Nor Shazwani binti Ismail..

2 comments:

  1. uit. bday girl upanya hehe. epi blated bday. kta hmpir sebaya la erk. hahaha. beza sblan 9ari jer. wakaka

    ReplyDelete
  2. :) tma kasih.. yup.. x jauh beza sgt..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)