Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, February 16, 2010

Aku mau jadi seperti kemboja..

Trima kasih sangat2!! akak (cik gadis) dan sahabat sengal aku (cepot).. aku rasa aku terlalu bodoh sebab tak nampak jalan yang betul sebelum ni.. bodoh sebab tak berfikir dengan waras sampai tergamak lukakan hati orang yang sayangkan aku... aku ni memang tak tahu bersyukur.. dia adalah insan terbaik yang ditentukan untuk aku.. aku tak mahu dia terluka lagi.. jahatnya aku.. berkali-kali aku lukakan dia.. berkali-kali buat dia sedih.. akhirnya air mataku tumpah lagi.. aku sudah berjanji takkan menangis tapi aku menangis lagi kerana kata-kata dan fikiran bodohku.. time kasih kak, cepot.. sebab menyedarkan aku dari mimpi ngeri ini.. aku akan ingat pesan cepot dgn akak.. aku akan ingat kata2 akak.. dan aku tak mahu jadi mawar yg cantik tapi berduri sampai boleh melukakan orang lain.. aku mahu jadi kemboja.. tetap harum walau sudah gugur ke bumi...
yeah.. aku kemboja...http://www.emocutez.com

p/s: post ni ditujukan utk kak Fatin dan Cepot.. tQ sbb bgi nasihat yg berguna utk Wani...http://www.emocutez.com

6 comments:

  1. saya pun nak jadi bunga..
    bunga apa yg sesuai r???

    ReplyDelete
  2. wani ke comei?? haha (perasan jap)

    ReplyDelete
  3. bunga matahari ok x fya? biji de bleh buat kuaci.. sedappp.. hehe

    ReplyDelete
  4. Tntg ape nie ekk Wani?
    Gado ngan bf ke nie?
    Ishhh..jgn gado2..
    Klu buley settle,settle
    bek2.. :) Biar aman,sentosa,
    harmoni gittew..Tak mau gado2,
    nangish2,key..

    ReplyDelete
  5. ngee gado2 sket je.. skrg da okey.. pasni xnak gado2 da.. kesian kt de..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)