Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Saturday, February 27, 2010

Contest "Apakah gaya & warna diriku...."



Thanx Vee sebab sudi jemput Cik Budak Hitam ni join contest ni.. Kalau ikutkan aku tak tau nak cite apa pasal fesyen sebab aku bukannya suka bergaya.. stail aku cuma jeans dan t-shirt.. cuma kadang-kadang je terasa nak melaram.. tapi lebih suka pakai tudung ekin tu.. kalau ikut kata kawan aku macam minah indon.. tak kesah la diorang nak cakap apa sebab aku selesa and tak payah nak selalu tiup2 tudung bile tudung da terkelepet.. hihihi.. dulu masa sekolah.. badan aku ni agak gempal.. sebenarnya bukan agak.. memang gemok pun.. hihihi sebab tu aku malas nak berpesyen2 ni.. so sampai sekarang aku ni jenis simple je... ok la.. malas nak celoteh panjang lagi.. tengok la gamba ni..

nampak macam heroin indonesia?? Hehehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Gamba ni adalah gamba yang paling aku suka.. sebab?? sebabnya aku sangat suka warna merah dan hitam.. kebanyakkan baju aku cuma mempunyai satu warna yang aku suka.. cuma gmbar ni yang menggabungkan warna merah dan hitam..

Kenapa aku suka merah dan hitam??

Warna merah pada aku mempunyai daya tarikan sendiri.. kira ibarat penggoda la.. (erkk penggoda ke aku?? hahaha)lagi pulak menampakkan aku lebih berani..

Warna hitam pulak buat aku lebih yakin dan sebab hitam itu menawan...
Macam dalam iklan: "hai.. nama saya rain.."
eh eh bukan.. "nama saya Budak Hitam..."

Hihihihih


p/s: kepada blogger sekalian.. sila la undi saya ye.. tarikh undian bermula pada 7 march hingga 6 april.. undian anda nanti sangat dihargai..
sayang kamu semua..
http://www.cute-smiley.com

untuk mengundi nanti anda boleh pergi ke blog Vee Violet

3 comments:

  1. Salam..Wani dear..Sis da vote!
    Miss Vee pun ada invite Sis join..
    Br lps edit pix tp x smpt pun lg nk
    publish..
    Gd Luck to U!

    ReplyDelete
  2. xphm la wakkk...undi per ni?

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)