Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Thursday, February 18, 2010

Tags Untuk Rileks Atau Untuk Mati?

Semalam aku sangat2 tak ada mood dan sangat letih.. sampai tokwan (kawan encek buah hati) kata aku tak banyak cakap semalam.. selalunya aku la yang suka pot pet dekat dia sampai dia tak larat nak dengar agaknya.. hihi.. tapi hari ni sudah okey.. bukak2 blog tengok sudah kena tag.. aiyoo tak apa la.. lagipun hati tengah baik hari ni... hihi jom kita jawab soalan!

1 . 2. 3. mula!
Di sini, ada 10 soalan dan kamu kena jawab semuanya :

1. Bilakah kali terakhir kamu pergi mandi?
Pagi tadi.. bangun pagi mesti la mandi.. kan nak g kerja..

2. Esok kamu mati, apa yang kamu fikir?
Ya Allah.. Betapa banyaknya dosa aku.. sempat ke aku nak bertaubat..
Di manakah tempat aku nanti.. adakah orang2 di sisi aku akan merindui aku.. aku sangat sayangkan mereka dan tak mahu berpisah dengan mereka.. http://www.cute-smiley.com

3. Siapakah 4 orang yang kamu paling sayang?
- mak
- ayah
- adik beradik
- encik buah hati (amin)

5. Mengapakah kamu sayang 4 orang itu?
aku sayangkan mak dan ayah sebab dah bersusah payah membesarkan aku yang degil dan jahat ni.. mereka membesarkan aku dengan kasih sayang tak berbelah bahagi.. ayah yang sanggup berkorban segalanya untuk aku.. mak yang bersabung nyawa melahirkan aku, menjaga aku sebaiknya.. tanpa mak dengan ayah tak mungkin aku jadi seperti sekarang..

Aku sayang kakak yang selalu berkongsi segala-galanya dengan aku.. teman baik aku dari kecil..
Aku sayang adik-adik aku yang tak bernah berkira dan sentiasa sayangkan kakak2 diorang.. Walaupun adik-adik aku nakal tapi sebab diorang la hidup aku sentiasa ceria dengan gelak tawa..

Aku sayangkan encik buah hati sebab dia banyak berkorban untuk aku.. bersedih kerana aku.. walaupun aku banyak buat dia sedih sekali pun dia tak pernah marah.. dialah manusia paling penyabar yang aku pernah jumpa.. dia selalu buat kejutan yang menggembirakan aku...

6. Pernah melukakan hati orang lain? Dengan cara apa?
Rasanya selalu sangat.. Walaupun aku cuba untuk tidak melukakan orang lain, aku tetap melakukannya tanpa sedar.. aku sendiri tak ingat dengan cara apa sebab aku betul-betul tak sedar yang aku dah melukakan orang.. http://www.cute-smiley.com

7. Kamu berada di bandar, dan tidak mempunyai duit, apa kamu nak buat?
- balik umah jalan kaki.. hohohttp://www.cute-smiley.com

8. Apa 5 benda yang akan kamu bawa setiap kali keluar rumah?
- beg duit (dengan segala isi duit, kad atm, ic)
- handphone
- spare spec
- eyeliner
- lip gloss elianto

9. Andaikata kamu menjadi jutawan, apa 5 perkara yang kamu buat?

- hantar mak ayah dan kami adik beradik buat haji (klu x jutawan pun aku akan cuba sedaya upaya aku..)
- nak belikan rumah banglo untuk mak ayah then kami boleh duduk satu keluarga
- nak bina rumah anak2 yatim dan rumah orang tua
- nak bina sebuah pusat penjagaan haiwan teraniaya.. (rindu kucing aku.. isk3)
-nak bina masjid (insyaAllah...)

10. 5 perkara mengenai orang yang tag kamu ini?
-dia kecil
-sangat cute..
-sangat2 baik hati..
-tua sebulan 9 hari je dari aku
-nama dia Nurul Fatin binti Ramlihttp://www.cute-smiley.com



5 orang yang ingin kamu tag ??
Farihin
Mimie
Kak Ieda
Wanie
Azrai

Kepada 5 orang bertuah yang telah dipilih oleh Cik Budak Hitam.. selamat merajinkan diri untuk buat tag ni eh...

2 comments:

  1. Salam..Wani..Sehat?Migrain
    dh ilang ke Wani??
    Hoho..Wani..Akak ada hutang
    lg dlm 'Buku 555' tu..Tag yg
    belum dilangsaikan.. :p
    Akak suka tag nie,Wani.. :)
    Trimas coz mengetag Akak!!
    :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. xpe kak.. bile2 pun bleh buat.. hihi... wani da sehat da.. kdg2 je migrain tu dtg.. tu la x bek berhutang.. tgk kan da bertimbun.. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)