Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Thursday, February 4, 2010

Spek oh Spek!!

Sepatotnya ini hari aku dapat spek baru kaler dot.dot.dot.. (kasi sound sket sbb nak rahsia dlu sampai aku betul2 dapat nanti..)

Sedih tol.. aku da berangan tadi nak amik gmba dan tunjuk kat cni dgn perasaan berlagaknye.. Haishh aleh2 tokei kedai tu slh letak fokus point de.. Tu la pasal.. awl2 lagi dh niat x baik..

Ms amik td bukan main teruja nak pakai.. skali pakai..
Aikk apsal aku rasa macam orang juling ni?? xkan aku da juling kot.. xmau la camtu..

Pastu pejam mata kanan.. okey.. clear.. sangat terang..
Bila pejam mata kiri.. adoi.. tulisan sebesar2 alam pun x nampak.. single line pun da jadi double line..

Dh sah orang ni slh pasang.. bile p report.. e'eh dia buat terkejut pulak..
Xkan la power aku boleh bertambah lagi dlm masa 3 hari.. hari isnin ritu baru tmbah power seratus.. biar btl..

Hmm nasib x baik plak, dia kna hantar spek tu kat ipoh pulak..
Babai spek baru.. ari senin kte jumpe balik..
Nanti da dapat aku mau snap gamba byk2 dan tnjuk kt encik buah ati sambil berlagak2 sket.. hahaha

6 comments:

  1. ciannya...takpe nanti dh amik publish lah erk^^

    ReplyDelete
  2. haha.. musti2.. kan da niat nak menunjuk2.. hihi

    ReplyDelete
  3. salam ziarah..
    huhu..spek 0h spek..
    nanti nak tGok jgk la..
    msti ensem spek tu kan?..hehE

    ReplyDelete
  4. haha.. blh2.. mst la ensem mcm tuan empunya.. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)