Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Friday, February 19, 2010

Tolong!!! Jangan tinggalkan saye...



Sedihnya.. lama saya tunggu awak..
kenapa awak pergi macam tu je..
Saya sanggup tunggu tengah panas..
Saya tak kisah kalau hujan sekalipun..
Saya cuma mahukan awak..
Hanya awak..
Lepas je kuar office saya terus tunggu awak..
Kat bus stop depan tu..
Bus stop tu jauh..
Tapi saya sanggup jalan kaki sebab nak tunggu awak..
Tapi awak selalu datang lambat..
Saya tak kisah..
Saya tunggu penuh sabar..
Saya tahu awak akan datang jugak..
Selalu awak datang lambat tapi tak pernah tinggal saya..
Tapi kali ni kenapa awak tak berhenti..
Kenapa tak tunggu saya..




..............

Waaa jahat betul bas ni!!!
Da la panas ni dia boleh tinggal aku pulak...
Penat aku tahan dia tak nak berhenti pulak..
Jahat! jahat! jahat!!


~~Ku setia menunggu mu...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aku pun mengadu la kat encik Amin
Pasal kena tinggal bas
Yela.. dah la panas
Dia tak nak benti pulak..
Laju je pecut...
Sedih betul..

...............
Tau encik Amin cakap ape??

Encik Amin: Jahat betul bas tu.. Pukul je bas tu..
Aku: Tapi bas dah lepas.. macam mana nak pukul??
Encik Amin: Nanti kalau jumpa.. pukul dia..

Adeh.. aku yang tengah marah pun boleh tergelak..
Kalau la aku tau bas yang mane satu tinggal aku tu.. Huhu
Sabar je la~~~

15 comments:

  1. kesiannya.. =( kita pun pernah kena tinggal.. huhuh..

    ReplyDelete
  2. len kali suh jek en. amin jemput.. hiks!!~

    ReplyDelete
  3. ha ah..en.amin jgn ckp aje, kenalah tlg. gali2

    ReplyDelete
  4. Salam singgah...jln2 mencari jwpn...huhu :D

    ReplyDelete
  5. cian...lepas ni awak tinggalkan bas tu pulak....
    br padan muka bas tu.. :k:

    ReplyDelete
  6. hahaha.. mmg lps tu bas tu kna tggl.. ngee..
    en.amin tiada perasaan belas kasihan..

    ReplyDelete
  7. salam datang menyinggah mencari jawapan
    siannye... tp cam sama jaer kisah kite ni wani...:k:

    ReplyDelete
  8. singgah cari jwpn..smbil up trafic..

    ReplyDelete
  9. singgah mencari jwapan
    ;)
    jemput2 ke blog sy eyy

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)