Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, February 16, 2010

Ya Allah.. bantulah aku...

Ya Allah.. kenapa dengan aku ni?? sejak akhir2 ni aku selalu diserang penyakit hati, perasaan, mental dan macam2 lagi perasaan pelik.. aku selalu keliru, tak percaya diri dan tidak tahu membuat keputusan.. aku sedar sejak aku di matrik lagi.. selalu sangat aku buat keputusan yang salah.. aku pernah terfikir, kalau aku buat pilihan yang betul dari awal, mungkin keadaan sekarang tak akan sama.. tapi perkataan kalau itu tak patut ada dalam kamus hidup aku.. aku perlukan kata2 semangat yang boleh buat aku rasa jalan yang aku pilih sekarang adalah tepat.. aku perlukan kata2 nasihat supaya perasaan was2 itu pergi jauh dari hidup aku.. aku perlukan kata2 yang mampu buat perasaan bersalah dan menyaesal itu hilang.. tolong.. aku rasa menyesal sangat2.. menyesal dengan pilihan aku 3 tahun lalu... aku sudah berada di laluan ini.. aku sedar yang aku selalu tak yakin dengan keputusan dan selalu sangat berubah fikiran.. tidak pernah ada istiqamah dalam setiap apa yang aku buat.. aku mahukan diri aku yang dulu.. Nor Shazwani yang asal.. seorang yang tetap pendirian.. yang tidak pernah menyesal dengan setiap keputusannya, kata-katanya.. kerana setiap apa yang dipilih selalunya adalah tepat.. diriku yang dulu sudah hilang.. aku mahu diriku kembali.. kalau masa boleh diputar.. aku mahu kembali ke masa dulu.. aku mahu perbetulkan segala2nya..

kenapa aku jadi macam ni??? selalu sangat ada rasa menyesal.. http://www.emocutez.com

2 comments:

  1. Knp Wani ku??
    Menyesal gara2
    tersalah pilih
    course ke Wani?
    Jgn menyesal Wani,
    ,mungkin apa yg
    Wani dh pilih tu
    Allah dh tentukan..
    InsyaALLAH..apa yg
    dh ditentukan utk Wani
    tu semmgnya terbaik
    utk Wani..
    Wani mesti kuat &
    yakin dgn diri Wani,okay..

    ReplyDelete
  2. huhu.. byk sgt benda yang wani menyesal.. hadui.. skrg da ok da.. xnak menyesal2 lagi..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)