Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, March 23, 2010

Aku takkan merungut lagi.. Maafkan aku..


Gambar dipinjam dari sini


Salam semua.. hari yang ceria..
(dengan suara yg lemah)

Semalam, lepas je balik kerja aku diserang migrain sekali lagi..
Malam tadi pulak elektrik takda..
Ya Allah.. korang bayangkan la tengah2 musim panas ni..
Sedangkan berkipas pun panas, ni kan plak takda kipas..
Memang tidur pun berpeluh-peluh..
Bangun tadi, badan aku panas, hidung tersumbat dan batuk2 sikit..
Aku pun g mandi nak g kerja..
Lepas siap-siap tu aku boleh tertidur balik.. sakit sangat kepala..
Mak cakap kalau tak larat amik la cuti..
So aku msg sv aku mintak cuti..
Then aku sambung tidur.. sedar-sedar da pukul 1.30pm...
Rasa betul2 tak larat.. tiba2 tambah lagi satu sakit..
Gusi tiba2 sakit.. sampai sekarang masih sakit...

Tapi aku ni memang tak tahu bersyukur..
bila Allah bagi aku sakit.. tentu la sebab Dia sayangkan aku..
Mungkin aku ada buat salah pape..
Bearbee (klasmate aku) cakap,
Bila Allah bagi sakit, maknanya Dia nak hapuskan dosa-dosa kecil aku..
Thanks B nasihatkan aku.. aku takkan merungut lagi..
Syukur Allah masih sayangkan aku...

2 comments:

  1. bila skit, tnda ALLAH ingt kta,
    bila diuji, tndanya ALLAH syg kta..

    ada sorang sahabat tue, dia menanges bila de tak sakit. bla rsullah saw tny knpa de menanges, de ckp Allah lpakan de sbb xbg de skit..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)