Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Sunday, March 14, 2010

Cik Ted Beruangku...

Salam...
Saya sangat suka beruang.. lihat itu..

ohh ia sangat comel...
di rumah saya juga ada banyak beruang..
tapi saya sudah bungkuskan dan mahu pulangkan kepada pemiliknya..
huhu sangat sedih...
tapi kelmarin.. hari khamis lepas..
saya rasa malas mau pergi kerja.. jadi saya ambil cuti..
rupa-rupanya saya bakal dapat seekor beruang yang sangat besar..
memang besar.. hampir sama tinggi dengan saya...
sangat comel, comel, comel, comel...
tapi beruang saya tak boleh buat macam ni...
oh.. comelnye...


malam2 saya tido dengan dia.. tapi bila pagi dia sudah ada kat bawah katil..
hahaha.. saya sangat buas bila tido..
kesian beruang saya...
oh ye.. nama beruang saya itu Cik Ted..
walaupun dia jantan tapi saya kena letak nama betina..
sebab Encik Buah Hati jeles bila saya peluk-peluk Cik Ted.. kah3
ni gambar beruang saya...


terima kasih ye Encik Buah Hati..
Nanti boleh la bagi lagi.. hihihi..



tamat cerita beruang...




7 comments:

  1. salam ziarah..
    kenapa nama cik ted ea?..
    hehE..

    ReplyDelete
  2. hihihi.. cik tu sbb melambang de pmpn n masih single (ayt suh org bg lg).. ngee

    ted tu singkatan teddy bear.. kire nickname la.. hihi

    ReplyDelete
  3. hehehe... beruang itu sangat comel...
    =)
    bestnye dpt teddy bear besar...
    =)

    ReplyDelete
  4. :l: beruang memang comel.. klu la boleh bela beruang... hihihi

    ReplyDelete
  5. my 1st teddy nma cik ted gak haha

    ReplyDelete
  6. my 1st teddy nm mr bb n cik mimi.. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)