Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Monday, March 1, 2010

Kanan atau Kiri.. kedua2nya berjasa~~

Salam Semua.. Hihi
Hari yang sangat ceria.. ye la selalu aku murung, bersedih je..
Hari ni tak ada sedih2 lagi...
ok la.. tadi baca blog Mr. Qamarguyz.. hehe pasal tag tulis tangan kiri tu la..
Hmm tapi kali ni aku bukan tulis tangan kiri.. tulis tangan kanan..
Kadang2 rasa tak nak jadi kidal.. tapi nak buat macam mana kan.. tangan kanan aku x kuat untuk menggenggam.. so terpaksa la guna tangan kiri..
Ni la hasil dari tangan kanan aku.. tak sangka boleh jugak menulis..
Walaupun banyak kali jugak pen terlepas dari tangan..
Hasilnya.. agak hancusss... hihihihi
Nikmati dan hayatilah karya tangan kanan saya ni... hihihi.. Peace!!



notakecil: kedua2 tangan aku ni sangat2 berjasa pada aku.. Syukur aku dilahirkan sempurna kejadian.. aku akan jaga apa yang dipinjamkan ni dan gunakan sebaiknya.. Supaya bila aku pulangkan nanti, ia masih elok sepertimana asalnya..

9 comments:

  1. salam ziarah..
    hehe..lawa lawa..
    siap ada kartun lg tu.. ;)
    0ic, kidal rupeny sis nie..
    agreed with u, kita sesempurna kejadian

    ReplyDelete
  2. comel la tgn kidal nyer tulisan.. lau sy.. huhuhu.. cakar ayam pon kalah ..

    ReplyDelete
  3. wktu kcik2 dlu akak bley tlis gna dua2 tgn. unik kn? tp syg, ckgu sruh ayah latih akak gna tgn knan jer.. =(

    ReplyDelete
  4. azrai: sj try2.. hak2 :l:

    ena: yeka?? xpe.. sekurang2nye kita boleh mengeja.. ayam x boleh :k:

    cikGadis: ms kecik wani pun blh guna2 dua tgn tp sbb jath tangga n terseliuh.. tgn kana wani jd lemah.. x blh menggenggam.. :b:

    ReplyDelete
  5. wahh....
    hebat bole tulis dua-dua tangan...
    ni yang rase jeles ni...
    hihihi

    ReplyDelete
  6. chuck: jgn jeles2.. bleh practice.. .. lama2 mst blh.. :e:

    ReplyDelete
  7. Hite sama la dear.. kidal... :)
    Yang, update undian... :)

    http://vee-midastouch.blogspot.com/2010/03/update-mata-undian-apakah-gaya-warna.html

    ReplyDelete
  8. klu bg free pun orang x nk.. hihih

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)