Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Friday, March 26, 2010

Tag Dari Mr Lelaki Bulan..

Ini tag dari Mr Lelaki Bulan.. hihi suka panggil dia ngan nama tu.. x marah kan?? hehe..

1. Siapakah diri anda di rumah?
Aku anak kedua bagi kedua ibu bapa aku.. adik kepada seorang kakak, dan kakak kpda 3 orang adik lelaki. Aku pendiam. tak suka kacau orang. Jadi bahan buli adik-adik dan kakak.

2. Siapakah diri anda disamping rakan2?
Aku tak banyak bercakap. Pendengar setia tapi bukan pemberi nasihat yang baik. Mereka kata aku tiada perasaan jadi kalau yang tension akan cerita masalah kat aku atau marah-marah kat aku..

3. Lima benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai..
a) Kereta dengan duit sendiri
b) Beli rumah untuk kami sekeluarga dengan duit aku
c) Bawa mak ayah pergi haji
d) Berikan hadiah paling istimewa untuk family
e) Nak buat surprise untuk kekasih supaya dia boleh ingat kenangan manis tu sampai bila-bila


4. Siapakah nama pasangan anda?
Mohammad Aminnuddin bin Jamhari

5. Ceritakan lima perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda..
a) Dia lagi muda tapi lebih matang dari aku
b) Sangat-sangat penyabar
c) Cukup ilmu agamanya
d) Hormat orang tua dan sangat mudah bergaul dengan orang
e) Jujur, setia & memahami
tambahan: mak cakap dia berbudi bahasa dan pandai layan orang tua..


6. Bila tarikh anda couple?
20 April.. semoga hubungan ni kekal ke jinjang pelamin dan akhir hayat.. (ni bukan ayat gatal nak kawin.. haha)


7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Rasanya takda..

8. Lagu tema cinta anda?
Ermm.. apa saja by kru kot.. hihi.. tak pernah dengar? rajin-rajin la cari..

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Perubahan yg lebih baik dan bertambah baik.. (tiada manusia yg sempurna... aku pun macam tu gak)

10. Tag 10 rakan anda yang lain?
Para

Aku larat tag sorang je.. almaklum la.. laptop ni pun pinjam kakak.. tak boleh on9 lama2.. hihi
Sesiapa yang berminat, anda dialu-alukan untuk buat tag ini...

6 comments:

  1. wah para sorg je..hehe yg lain lain tu jgn jeles ye...

    ReplyDelete
  2. jemput la ke blog saya..ambik hadiah..khas untuk kamu..hehe jgn mali malu yer...

    ReplyDelete
  3. special utk Para.. hihi sbb tu tag Para sorg.. sile la bt ek..

    ReplyDelete
  4. haha...bagus2...

    tahniah budak itam...dapat sekeot lg awward disini....
    http://dakulala.blogspot.com/2010/03/credit-to-pu3aan-kepada-beliau-yang.html

    ReplyDelete
  5. salam ziarah..
    20 april tahun?..
    hehE..sj nyibuk nak tahu.. ;0
    nyway thanz yer sudi siapkan tag nie..did0akan m0ga terus bahGia bersama si dia tercinta...

    ReplyDelete
  6. hehe.. 20 april thn lepas.. hehe xpe.. gpun mmg ske buat tag2. hihi time kasih.. amin... sy doakan azrai pun bahagia jgk.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)