Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Thursday, April 22, 2010

Di luar jangkaan…

Hahaha.. tau apa yg diluar jangkaan???

Tadi aku ade presentation.. punya la prepare dari mggu lepas… kacau bilau hidup aku dibuatnye..

Tadi pun tunggu lecturer dtg dari pagi… prepare slide ngn projector… slide plak tah baper kali upgrade.. tapi sambil tggu tu aku main game je.. kah3.. xda masa nk menghafal..

Skali lecturer tu dtg lagi setengah jam ofis nk tutup.. dan aku yg tak sempat nak bukak projector present secara spontan tnpa sebarang teks atau nota… BRAVO!!!

Giler kau.. hebat sangat ke aku??? hebat jugak la(perasan sket).. pasal malam tadi aku layan citer hindustan.. dari pagi tadi aku duk main game tiki island, mind jolt, barn buddy, animal paradise, alien vs zombie, tiping mania.. huh byk sangat nk disenaraikan.. hahaha.. giler tak giler..

Yela.. tunggu lecturer tak sampai2.. da malas nak menghafal.. Haaa skali encik2 tu datang.. diorg suh present spontan.. laptop x sempat nk prepare.. xpe.. janji layannnn.. kira bjaya jugak la presentation td.. maaf ye encik2 kalau saya ada terkelentong sket2.. saya x sengaja tu.. spontan la katakan.. kah3..

Pape pun time kasih sume.. orang2 di sekeliling aku memaaang sporting giler!!! i Luaiiikkk(baca like).. agagagagaga

p/s: ske plak aku dengan ketawa baby cam lady gaga ni.. agagagagaga

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)