Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Thursday, April 29, 2010

Harap Maaf.. ini entry kebengangan..~~

Arghhh.. aku dilanda sakit hati yang kronik dan kekecewaan melampau.. waaaa kenapa wat camni??? ni la salah satu perkara yang buat aku benci pihak p*******n.. sedih sangat.. tiga tahun aku tinggal kt kolej kediaman tu.. tapi knp mesti pindahkan aku tahun akhir??!!!! sedih sangat.. yang geram tu hampir semua kos dipindahkan.. aku syg wang ulu, aku ska tempat tu.. aku suka rumet aku.. wuaaa INN, nnt aku da x jumpe rumet yg gile cam ko.. da xde tgk movie kt bilik ngn ko lagi, x bleh paw2 makanan da…

isk3… kalau PPK aku berjauhan dgn INN secara otometik berjauhan dgn encik BH sbb diorg satu PPK.. wuaaa… walaupun KKE ngn Kg wai x jauh ttp ssh nk jmpe.. nnt kte da x blh tggu bas sm2.. bencinye.. sedih sgt2.. da la x dpt jmpe kt kelas, kt kk pun xleh jmpe.. isk3.. benci diorg wat camni…

harap2 la benda ni dibubar.. kalau nk penuhkan sgt kg wai tu.. hntar arr budak yg baru masuk nnt.. apsal kitorg yg da 3 thn duk situ nk kna pindah??!!!! x phm btl!!!! geram btl!!!!! benci btl!!!!! aku x nak pindah kg wai!!!!!

2 comments:

  1. sabar2 k... baru perasan dah bertukar wajah baru blog nie..huhu

    ReplyDelete
  2. waa baru perasan?? hehe da beberapa mggu da bertukar..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)