Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, April 13, 2010

HOWTnye dia!!!

Assalamualaikum dan Salam satu Malaysia!!
Hehe... ape kabar ye sahabat mayaku sume..
Hoh! kalau da sakit tu cepat2 la makan ubat..
xkan nak tunggu i suap... mengade la u ol nih.. hihi
ape wa merepek nih?? ( bagi penampar 2-3 liang)

BH sebenarnya nak cakap pasal benda lain.. korang pernah bela kucing x?
Ala binatang berkaki 4 tu.. badan berbulu2.. bulu die plak ada macam2 kaler dan perisa..

yang kat belakang tu la kucing.. bukan yang kt depan tu ye adik2..

Kucing BH dulu sangat unik.. sebab dia makan nasik kena lengkap dengan sayur dan ikan goreng.. bagus kan.. cukup segala nutriennya.. lagi satu.. kena tambah kicap.. kalau takda kicap dia taknak makan... siyes nih.. bukan olok2.. kucing BH sangat pandai.. selalu tolong kejutkan kakak kalau dia tidur time orang datang umah.. lagi satu kucing BH tak makan tikus dan tak pandai tangkap tikus.. sebab dia geli kot.. ikan mentah pun dia tak makan.. dia buat main golek2 je.. Comei kan?? tapi sayangnya dia dah tak da.. isk3..
Walaupun kucing BH bijak tapi BH tak pernah la terpikir nak wat dia jadi cam kucing kat bawah ni.. memang comel tapi erkkk.. menggelikan!! haha


Korang penah tak buat kerja gila menganiaya kucing korang macam ni??.. BH ni masih waras lagi.. takde la nak buat macam ni kat kucing BH..


Tengok tu.. ewah2.. macam bersantai di tepi pantai je..Isy3.. siapa la yang buat kerja tak bermoral ni kan? walaupun kucing tu berasa sangat HOWT tapi siyes tak sesuai giler.. agak2 la kan.. da la kos tinggi.. tengok dia punya bikini sampai 4 lapisan.. memang la comei tapi sangat tak sesuai okeyh.. lagi satu.. tak baik korang ajar kucing korang pakai seksi2.. kalau iye pun bagi la baju yang cukup kain dan boleh menutup aurat.. (sejak bile kucing tutup aurat?? dushh!! hamek ko.. merepek tak tentu pasal lagi!)

Kalau korang ada kucing jangan la buat begini ek?? bukan pe.. nanti kalau kucing korang kena curi sebab terlampau HOWT mengalahkan artis barat, sapa nak jawab??

notajarikaki: sayangilah binatang.. hoho~~


6 comments:

  1. kalo kita bbuat baik pada binatang,kita akan dpt gnjaran y baik kelak~sebab diorg tetap makhluk Allah~

    p/s:mmg hot kucing 2 ekor 2~hehe~

    ReplyDelete
  2. sy stuju dgn awk.. sygi binatang sbb binatang pun ad prsaan sbrnye.. cuma x berakal mcm kite je.. tp skrg rmi manusia yg xde akal lebih teruk dr binatang.. binatang pun x mcm dirg..

    hoho howt giler!!

    ReplyDelete
  3. nk kongsi la stu crita ttg kcing..

    da sorg shabat, spanjang idop de, de sgt bny brbuat baek. xpnah tgga solat. pndek kta de ikot suruhan allah n larangan Nya.

    tp Allah xjnjikan syurga tuk de. nk tau knapa?

    sbb spnjang hayat de, de xska kucing. de ska pukul kcing. xbg kcing mkn.

    huhu. tue la blasan allah tuk oryg aniaya bntanag syurga..

    ps :cikgadis sgt ska kcing n kalo jmpa kcing mst tgur tnya, "baby dh mkn? mama xda makanan.." hehe

    ReplyDelete
  4. thanx 4 share da story.. rs pnh jgk dgr cite tu...

    hahaha perangai akak sbijik mcm bf wani.. asal jmpe kucing mst tegur.. plg tidak pun de ckp, hai kucing.. pastu peluk2.. de ckp x bek sombong ngn kucing.. skg wani pun da terikut perangai die..

    p/s:ske sgt kucing... kdg2 bercakap dgn kucing..

    ReplyDelete
  5. salam ziarah..
    hehE..kelakar jew teng0k pic kucing bersantai tu.. kenapa kucing bh da takda?..mnyambut seruan Ilahi yer..
    why? terbanyak tanye plk kn..kui3!

    ReplyDelete
  6. heheeh.. sungguh gedik santai kucing tu..

    rsnye da xde.. dalam lama da.. dekat 8 thn da.. dlu jiran sebelah buang dia.. diorg ckp dia sllu curi ikan mentah diorg.. pdhal kucing tu x mkn ikan mentah.. mustahil dia nk mkn.. klu kt umah tu letak ikan dlm sink dia x usik lansung.. byk kali diorg buang dia.. tp sllunya kitorg jmpa blk.. sbb dia kenal tuan.. tp lepas tu da x jmpa da.. huhu sedihnye.. ter'emo' lak...

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)