Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, April 27, 2010

Istimewa Untukmu..



Hayati lirik lagu ni.. memang boleh bergenang air mata bila kita hayati betul2.. pada yang masih ada ibu dan ayah.. sayangi mereka sepenuhnya..


"Ya Allah, kau selamatkan kedua ibu bapaku dari azab neraka dan bencana dunia.. berilah kesempatan kepadaku untuk membalas segala jasa mereka walau seluruh hidupku diperlukan untuk mengganti setiap titik peluh dan air mata mereka"

Angah sayang mak dgn ayah sangat2..

IMG_1803Hari bahagia buat mak dan ayah bila melihat kejayaan anaknya.. aku harap aku boleh gembirakan mak dan ayah macam ni jugak


Entry ni angah tulis sempena hari lahir mak hari ni.. selamat hari lahir yang ke 46 tahun.. semoga mak dipanjangkan umur dan dilindungi dunia dan akhirat.. angah sayang mak!!

IMG_1888

Ini my mom.. ibu, sahabat dan guru kepada aku sepanjang 22 tahun aku hidup.. kasih sayang aku pada mak aku takkan hilang selagi aku masih bernafas, selagi nadi masih berdenyut dan selagi degupan jantung belum terhenti.. kasih sayang aku pada kedua ibu bapa aku bukan seperti air sungai yang mengalir lalu hilang apabila sampai di muara, kasih sayang aku pada kedua ibu bapa aku, bukan seperti hujan yang membasahi bumi lalu kering bila muncul mentari, kasih sayang aku pada mereka, ibarat mentari yang tetap menyinar cahaya pada siangnya, dan walau malam menjelma masih menyinar cahayanya melalui sang bulan..

p/s: Aku mungkin bukan anak yang baik.. aku tak mampu ucapkan kasih sayang secara berdepan kerana ini lah aku..

2 comments:

  1. wa cakap lu..sedih wooo..wa baca sama chu...manyak tesentuh wooo...huhuhuu..ko letak aa nama aku sekali..asyik nama ko je..aku dh ler xreti nk wat cmni..chu pun nak join gak..jgn kedekuuuut ilmuuuuu

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mane boleh letak name ko.. ni aku punye blog.. hahaha... senang je.. nanti aku ajar.. heheh

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)