Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, May 18, 2010

3 Hari, 3 KG

Salam semua…

Hari ni BH rasa tak sihat sihat sangat.. masuk hari ni dah hari ketiga kena sakit perut yang teruk… tapi BH bukan nak merungut.. hihi.. tapi tadi tiba-tiba rasa nak timbang berat.. Naik je penimbang tu.. BH tengok banyak kali..

“Betul ke ni??? “

Gosok mata lagi.. ehh betul.. check kot-kot ada ralat pape kat penimbang tu.. ok je..

Wakaka!!

BH ketawa sorang-sorang dalam bilik.. tak sangka dalam masa tiga hari je dah turun 3 KG… waaa suka3!!! hihi..

Bukan la BH suka sakit ni.. nak kata marah pun tak tapi rasa dah banyak kali diet, tak mau turun-turun berat ni.. sekarang turun 3 KG dalam masa tiga hari.. hihihi seronoknya.. harap-harap tak naik balik.. ngee.. nak usaha kurangkan lagi… yeah!! usaha tangga kejayaan!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)