Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Sunday, May 16, 2010

Kes Cemburu Sama Datin Ellis

shahir2

Isy tak boleh jadi ni.. si Ellis tu buat entry pasal Shahir.. tak boleh jadi.. BH mesti buat entry pasal Shahir.. sebab dah jatuh hati kat dia… hihi.. maksud BH jatuh hati kat suara dan gaya dia yang bersopan santun tu.. Encek Amin jangan cemburu ye… hihihi…


Masa Shahir keluar pada minggu ke 7 tu.. BH tak ada rasa sedih.. sebab dalam hati BH, macam dah terdetik yang Shahir akan masuk balik.. serius.. tak tahu kenapa BH boleh rilek je.. Masa tengok wajah dia yang tenang.. BH tahu rezeki dia masih panjang kat AF..


Mungkin dah rezeki dia.. punya wajah yang elok dan sedap dipandang.. suara yang perghhh.. memang dengar boleh cair dan pada BH, Shahir adalah pelajar yang paling bersopan santun dalam AF8 ni..


Minggu ke 9 Shahir dapat dua lagu yang best.. lagu pertama, Tak Mungkin Berpaling.. memang lagu favourite BH.. masa Shahir nyanyi lagu Arab pun BH tersenyum sorang-sorang.. ah sudah.. angau agaknya… hahaha Ellis jangan marah ya.. BH jatuh hati sama Shahir.. pada suara, sopan santun dan gaya dia bercakap.. BH tak kisah kalau jadi madu Ellis.. (wakaka perasannya..)


Ha baru teringat, cara Shahir bercakap yang malas-malas dan malu-malu tu iras-iras gaya classmate BH.. masa BH bagitahu dia yang cara dia bercakap macam Shahir, terus dia buka youtube cari video Shahir bercakap sebab dia kata kat rumah dia tak ada astro.. kelakar la ko Tye.. pada orang lain BH tak tahu la.. Tapi pada BH memang sama.. Nanti kalau AF8 dah habis dan BH rindu kat Shahir, BH suruh si Tye tu bercakap banyak-banyak kat depan BH… hihihi


3 comments:

  1. tak pernah tengok AF8..ngee..tp kacak jugak shahir nih..:P

    ReplyDelete
  2. CikGadis: peserta af8 la kak..
    sizuka: yup.. dia sweet.. suara dia kdg2 ada iras2 jamal.. tp sedap la.. ngeee..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)