Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Sunday, June 6, 2010

Bila hati mula berkecamuk..

Penyakit meroyan datang balik agaknye.. Kalau kawan baik aku tentu dah paham sangat dengan simptom bad mood tiba-tiba ni.. aku bukan bad mood saja-saja.. banyak sebab..

1. Salah satu sebab yang buat aku bad mood ialah kecewa..aku mau kecewa sekarang boley??

frust Sila bayangkan aku sedang menaip dalam keadaan kepala diserkup beg kertas seperti gambar di atas untuk memudahkan anda mendalami mood aku yang sangat kecewa…

Wuaaa kecewa sangat-sangat.. shhh tak perlu tanya kenapa..


Aku nak kecewa jugak hari ni.. walaupun ada yang menasihatkan aku jangan kecewa.. control diri.. jangan sedih.. aku tetap nak kecewa…


Sebenarnye penyakit kecewa ni dah melanda beberapa hari.. tapi berjaya di control oleh aku dengan jayanya.. biasa la orang frust.. takkan tak pernah tengok orang frus.. kalau nak tengok aku frust sama macam dalam gambar kat atas tu.. (sila percaya dengan penipuan aku ni..)


2. Sebab kedua yang melanda bila aku tak dapat apa yang aku nak.. kira okeyh la tu.. aku tak mengamuk baling-baling benda atau buat penyakit sawanhttp://www.cute-smiley.com.. abis tidak pun aku tido 24jam je.. aku ni kan jenis tak suka marah-marah.. aku sangat cool (ceh! bajet je).. dan sangat tak suka menyusahkan orang.. kalau aku tido kompem orang tak sakit hati tengok muka aku yang ketat semacam.. so orang pun tak dapat dosa mengumpat aku.. hihihi.. jangan tipu! aku tau ada orang kutuk-kutuk muka aku ketat time aku bad mood.. memang tak dinafikan pun..


3 Sebab ketiga yang selalu buat aku bad mood.. hihi macam biase la.. bila aku sakit.. jika anda lihat aku sedang berbaring dalam keadaan kesakitan dan muka yang ketat.. sila jauhkan diri anda dari aku sebelum pipi anda digeget dengan amat kejam.. hohoho… aku kalau tengah sakit tak suka dengar orang membebel.. jadi sila jangan membebel time aku sakit.. bukan ape.. takut nanti orang yang membebel tu pun turut menumpang sakit aku.. hahaha.. mesti la bengang kot.. kalau tengah sakit orang dok ungkit-ungkit “ tu la degil tak nak makan nasi”.. “ tu la lain kali jangan malas makan ubat”.. “ hah degil sangat.. amik ko”… kalau anda buat jugak bermakna memang anda sangat teringin merasa penangan sawan aku atau sangat-sangat teringin merasa sup kasut saiz 7.. http://www.cute-smiley.com agagaga


Oh nampaknye simptom bad mood aku dah hilang.. siap boleh ketawa lagi sekarang.. hihihi.. meluahkan di blog ni memang satu terapi yang teramat bagus untuk hilangkan bad mood selain tido… hihi.. ok bad mood da hilang.. jadi aku taknak komplen bebanyak kat sini.. nanti korang bosan.. kalau bosan nanti korang geget aku pulak.. hehehe… k la.. tataaaa sume…

Salam peluk cium dari cik BH yang tiuuuuuttt tangat… http://www.cute-smiley.com





nota kaki:

1. Keletihan hari ni pergi kenduri.. aku sangat pemalas pergi kenduri.. tapi hari ni tiba-tiba merajinkan diri untuk tolong makan.. hohoh

2. Terasa bagai terawang-awang masa tido sebab terlalu letih.. (ceh! bukan tolong watpe pun kat umah orang kenduri tu..)

3. Hati sedikit merajuk hari ni.. sebab ape? biarlah rahsia...

4. Mendengar berita gembira teman kecilku dulu bakal menjadi ibu..

5. Membuat maraton game di muka buku juga terapi yang baik... hihihi




3 comments:

  1. setuju!blog memang tempat mencurahkan segala perasaan.hehe.salah satu cara utk release tension.wheeee~

    ReplyDelete
  2. nanti ada la tu yg dtg pujuk..hehe jgn sediy2 k..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)