Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Saturday, July 17, 2010

Bencana menimpa. maka bertambah lagi kisah sedih kami.Award yang membuatkan aku jadi mereng sebentar

Salam semua.. wuaargghhh keletihan sangat².. Dengan masalah subjek tambahan, lepas tu ditambah dengan masalah pindah kolej kediaman. Mahu marah, mengamuk atau kecewa memang tak berguna dah. Cukup² la aku menangis kelmarin.Bukan aku lemah semangat tapi sedih sebab terasa seperti dianaktirikan. Letih? siapa yang mahu peduli? Marah? Ada sesiapa yang kisah? Apa yang mampu kami buat cuma terima dengan redha..


Huh. tinggalkan kisah sedih yang tak penting tu.aku menulis bukan semata² mahu bercerita kisah sedih. Kisah kolej kediaman aku yang dilanda ribut kelmarin menguatkan lagi sebab kenapa kami perlu berpindah. Siap ada kuar surat kabar lagi. Owh Yeah!! Sekarang kolej kediaman aku sudah pemes(jangan jeles).. Ops. Jangan tanye apa jadi sebab aku tiada di tempat kejadian.Hihi. Aku ke kelas dari pagi sampai petang(al maklum. budak rajin la katakan). Then balik² je da jadi huru-hara tempat ni. Tapi sempat jugak la aku pegi menyibukkan diri.. hihi


Alamak! mukaddimah da terlebih panjang la pulak. Dan da lari dari objektif aku membuka blog ini. Hihi. Sebenarnye aku nak menulis pasal award dari AQNaim. Thanks Naim sebab bagi award pada blog yang tak seberapa ni.. ^_^




Da dapat award kena la jawab soalan and soalan untuk award ini ialah

1. Sebutkan blog anda dengan kuat dan jelas.
Lagenda Budak Setan Hitam

2. Sila cari orang yang bernama Haikal Muzamel dan Fred Ilyas
Owh siapakah itu?

3. Apakah soalan ketiga?
Soalan ketiga ialah soalan ini..

4. Camna nak jawab soalan ni tanpa menjawab soalan ini?
Macam mane erk? Tak belajar lagi soalan macam ni. hihi

5. Tagkan menatang ni kepada lima orang yang telah tagkan menatang ni kepada anda?
Tamo. nanti orang yang kena tag tu jadi mereng jugak nak jawab soalan² ni..



Owhh da siap rupenye. Hoho.. hebat tak aku? Siap dalam masa beberapa minit je. Hihi.. bukan pe.. penat shopping tadi. Penat plak nak tulis panjang. Tapi tadi tiba² teringat award tertangguh. uhuh.. aku semakin pelupa rupanya. ok la.. mo rehat sekarang. Tataaaa

2 comments:

  1. kne ribut smpai msuk paper?memang puiyoh tuh:P.tahniah.hehe~

    ReplyDelete
  2. owhh mekasih sizuka. hahaha.. hrp2 x kna lg. kesian bdk2 yg x kna pndah tu..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)