Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Sunday, July 11, 2010

Award para2

Kesibukan melanda menyebabkan blog ini kembali bersawang. Niat mahu menulis selepas selamat sampai di kampus tapi keletihan dan kesibukan bersama kawan2 menyebabkan niat tersebut tergendala. Tiada yang menarik untuk diceritakan pasal hari pendaftaran. Cuma yang ada, terasa seperti baru berada di tahun satu bila aku kembali ke sini.

Baru sekarang berkesempatan untuk menaip panjang. Tapi aku bukan mahu berceloteh atau merepek. Sekadar menunai janji dan tanda terima kasih aku pada si Para-Para kerana menghadiahkan award ini kepada aku.

awardss

1. anda mesti memuji si pemberi award

> pemberi award ini ialah Para-Para, penulis blog Syair Si Para-Para. Seorang yang kreatif dan penuh dengan idea. Kalau tak percaya boleh baca blog beliau yang penuh dengan pelbagai sajak dan madah indah nukilan beliau sendiri. Juga dengan dialog si Munir yang aku gemari.


2.Sila beri award ini kepada 10 bloggers yang lain.

1. KerdilDesa

2.AQNaim

3. Azrai

"AWARD NI UNTUK KAMU BERSEPULUH BERTIGA"
*aku senaraikan yang berada di depan aku. Bukan bermakna blog lain tu tak best yer tapi aku sangat penat.


3.Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger tadi.
Baiklah.. Saya akan cuba merajinkan diri.


4.Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best, great.


Rasanya blog aku ni tak best pun. Jadi aku tak mampu nak bagi komen. Bak kata pujangga artis , “no komen”.

ps: aku sudah tidak mampu untuk menulis lagi. harap2 aku diberi kekuatan untuk terus menulis supaya LBH ini terus kekal..

5 comments:

  1. kalau sakit makan ubat..
    kalau letih kena rehat...

    terima kasih kerana buat..
    semiga sentiasa sehat.. :)

    ReplyDelete
  2. thanks!! nanti sy post kat entry ye award nie . haha

    ReplyDelete
  3. tahniah..and take care ya... ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KENDURI DURIAN

    ReplyDelete
  4. hahaha.. para2. smpt lg berpantun ye.. hihi.. tm kasih ye..

    kerdildesa. sm2.. ^_^

    nabilah. tm ksh. akn bkunjung ke sana nanti.. ^_^

    ReplyDelete
  5. dak itam! kerdildesa dah amik tau .

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)