Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Wednesday, July 7, 2010

Budak Hitam! Bertukar!!!


Assalamualaikum semua!!


Eh.. BH nak kongsi tips menaikkan traffic fb? Haaa.. jum tengok.. shhh.. senyap2 je.. ni rahsia tau.. hihi


Bukak mata kamu boolat2 ye.. nak tnjuk gambar ni.. tengok betul2 tau yang kat line kaler ijau tu.. hihi..


fb

Dah baca? Haha!! Sebenarnye saje nak tunjuk ada orang puji nama BH sedap.. ceh. Padahal nama biase2 je.. Saje nak perasan. Bukan ape. Tak pernah kena puji nama sedap. Tu yang JAKUN sket. Haha! Bukan sorang yang puji plak tu.. (bangga2)


Lepas je tukar nama dari Budak Hitam ke Shazwani Ismail.. ramai yang bertanya ke mana Budak Hitam. Bertubi2 soalan kat chat. Hoo baru la daku tau selama ni ramai kenal Budak Hitam tapi tak kenal tuan empunya diri.. oh kejammmnye.. T___T


Sebenarnye dah lama nak tukar nama sendiri.. tapi sayang nama Budak Hitam tu.. takut nanti orang dah tak kenal aku.. Sampai ada yang perasan. Selalunya Budak Hitam online. Tiba2 hari ni tak online. Sebenarnye bukan tak online. Tapi dah ‘BERTUKAR!!’..


Setakat ni.. banyak komen yang suruh kekalkan nama sendiri.. Ada yang cakap tak sesuai nama Budak Hitam.. Paling kejam bila cakap kelakar. Yela.. orangnye tak itam pun, tapi guna Budak Hitam. 99% orang yang tegur kat fb chat mesti tanye soalan ni first, “kenapa guna nama Budak Hitam?” … sampai tiap kali aku dapat soalan tu mesti aku gelak.. tapi aku rindu status Budak Hitam tu,, kalau ramai yang suka nama betul aku ni.. aku akan guna.. bak kata teman aku dari indonesia.. nama yg begitu cantik mengapa tidak digunakan. (hua3.. jgn puji lebih2.. kembang daku.. haha)..


p/s: insyaAllah status kat LBH ni tetap Budak Hitam.. takkan bertukar sampai bila2 selagi takde apa2 aral…

8 comments:

  1. aku rasa aku nak tkar nma jgak kt fb..budak putih kacak bergaya!..amacam?..ok?..haha

    ReplyDelete
  2. orang memang suka dengan nama yang unik dan catchy.... ;-p

    ReplyDelete
  3. yorke kun: bdk putih xpe.. bdk itam xleh.. hihi

    hazman: yup.. tp nmpknye mcm diorg mau nm btl je.. huhu

    ReplyDelete
  4. tp klu ak pkai bdak putih, kompem2 smggu org gelakkan ak..hahaha

    ReplyDelete
  5. Aku nak guna nm budak baik boleh x?
    haha..
    baik le sgt kn??????

    ReplyDelete
  6. hahahaha... ok pe. kurang2 ko da ceriakn hari2 org slma smggu.. hihi

    ReplyDelete
  7. untung2 leh up traffic fb smpi jem

    ReplyDelete
  8. d_tieah: baek ke? hahaha.. ok gak 2. nm yg baik utk org yg baik ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)