Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Monday, August 9, 2010

Perkhabaran dariku buatmu..

Dear blog..

Oh blog.. wuaargghh.. rindu bangat dengan mu.. muah3.. haha..
Maaf LBH, sebab aku mengabaikan dirimu.. tuanmu in terlalu busy sejak akhir2 ni.. tidur pun selalu tak cukup.. kesiankan?..

Aku tiada perkhabaran menarik untukmu wahai belogku.. cuma mungkin ini sesi bertanya kabar denganmu wahai pendengar setiaku.. sihatkah kamu.. ada lagikah pengunjung yang sudi menemanimu di kala aku meninggalkanmu.. kasihan kamu..

oppss.. terlupe pulak. aku dah dapat tajuk FYP aka aku terpaksa meninggalkanmu lebih lama.. jangan sedih ye belogku.. kau sentiasa dihatiku.. (hihi).. baru2 ni ada classmate ku yang melawat kamu.. gembira tak syg? nanti aku akan mintak Budak Hitam yang lain untuk melawat kamu sementara aku tiada ya..

Kalau boleh aku mahu melawat kamu selalu.. tapi beruk peliharaanku terlalu malas bekerja dan sangat lembap untuk aku online.. nanti aku 'ajar' beruk tu supaya dia lebih rajin k..

Eh.. kamu nak tau tak tajuk FYP aku.. ni la tajuk yang aku pilih "Nutrients and heavy metal removal from landfill leachate by using two-stage construction wetlands planted with Limnocharis Flava and Eichhornia Crassipes".. eii kamu geli ke?? sebab aku akan bermain dengan leachate atau dalam bahasa mudahnye "air dari sampah".. geli ea?? tapi itu lebih bagus dari bermain wastewater(iyeekk.. bluwekk)..

Oh my blog.. aku sedang mengejar masa sebab sekarang lecturer sedang menanti sambil pegang rotan di tangan dengan muka bengisnya.. kalaulah aku lambat nanti mesti aku kena rotan. mesti kamu tak mahu tengok tuan kamu kena denda kan? selamat tinggal belogku.. mungkin aku akan meninggalkan kamu lebih lama lagi.. isk3.. tataaa sayang...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)