Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Tuesday, August 10, 2010

Rindu Padamu Lagi



Sungguh..
Aku sangat merinduimu
Setahun berganti terasa amat panjang bagiku
Kini engkau kembali
Buat aku tersenyum tenang
Syukur masih berkesempatan menemuimu kembali
InsyaAllah jika ada izin Nya
Aku pasti dapat melayari detik-detik indah bersamamu nanti

Entah mengapa
Aku rasakan kau begitu istimewa
Bukan sekadar manis lidah berkata
Tetapi dari hati yang jujur berbicara
Engkaulah tetamu paling istimewa
Sentiasa singgah membawa seindah berita

Aku harap kau hadir dan tidak pergi lagi
Kerana bersamamu aku menjadi lebih bahagia
Engkau ajarku jadi lebih bersabar
Engkau jadikan manusia sederhana
Engkau tunjukkanku menjadi insan bertimbang rasa
Engkau menemaniku tika sujudku sendirian
Engkau jua yang mengingatkanku supaya ku tidak lupa pada TUHAN

Saat bersamamu segala-galanya istimewa
Aku tidak pasti adakah sempat ku bertemumu lagi nanti..
Rugilah bagiku mengabaikanmu dan tidak menghargaimu
Malah sangat rugi jikaku tidak mengalu-alukan kehadiranmu..
Marhaban.. Marhaban ya Ramadhan..
Sesungguhnya..
Kehadiranmmu telah lama aku tunggu..




No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)