Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Wednesday, January 5, 2011

Tragedi New Year

Dalam orang duk sibuk pegi tengok bunga api time new year.. aku ngan Mr.K (bkn dato' K) plak pegi tengok cite Gulliver's Travels... cite 3D yg buat aku gelak terbahak2 (blum sampai tahap tak hengat dunia).. Memang best arr sebab tak ramai orang, so tak payah berebut beli tiket. Sume orang sibuk nak count down new year agaknye =.=
TQ Mr.K, sbb bawak pg tgk wayang.. hehe



Time ni aku bosan pasal semua plan tak menjadi.. terpaksa la aku meng-happy-kan diri sendri.. nak makan kfc tak menjadi, nak tengok wayang cancel.. argghh!!! boleh tak aku nak paku kepale orang yang cancel plan nak tengok wayang tu??!!!



Buang tebiat ke ape tah. Duk berkaraoke sorang2.. Sedih takde orang nak melayan la tu.. huhu.. Saat ini aku berharap, "someone, tolong la bawa daku pergi ke mana2!!!"



Hari terakhir cuti sebelum masuk sem baru. Alamak! terlupe buat assignment Encek Umar.. dan... report FYP-kuuu... T__T... ni la akibatnye kalau enjoy dulu sebelum siapkan keje. huhu


Corat-coret CikBH : Ntah buang tebiat ape aku melukis menatang ni sume.. lukisan da macam cakar kambing (sila betulkan simpulan bahasa kalau salah. hihi).. “wei!! lukisan dak tadika lagi lawa daa..”

p/s: -baru dpt post entry ni sbb internet da macam moyang kura2 T_T...
-eh! macam mana aku boleh post entry time ni eh??(pura2 terkejut) owhh... aku ponteng kelas rupenye.. hihihi

6 comments:

  1. lukisan tu comel
    hahhaha lucu lah karok sorang2

    ReplyDelete
  2. @fya zainal

    comei ke? hihih.. buruk je.. mcm dak tadika. hahaha

    da terlalu bosan.. ape blh buat. hihi

    ReplyDelete
  3. nk paku kepala org? dasyat..kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. @Pencacai Alim

    balasan utk org yang mungkir janji.. haha

    ReplyDelete
  5. @Peminat Katie Holmes

    Mr.M?? hahah sy pun xtau sapa.. klu Mr.K tu my bestfren lorrr

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)