Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Sunday, February 27, 2011

Adikku??

Tiba2 aku terdengar ringtone lagu sujud. Kusangka ayah yang call sebab selalunye ayah je nak call aku.. mana ade orang lain nak call pun.. tp aku tengok no yg aku tak kenali.. aku pun jawab la fon tu..

Budak: ello kakak
Aku: ello.. sape ni?
Budak: kakak. sy ni adik kakak(nada beriya2)
Aku: err.. salah no ni dik..
Budak: betoi le.. ni no kakak sy. awk kakak sy. takkan akak x kenai adk?(masih nk ptahankan  aku kakak die)
Aku: sape ni ye?
Budak: adik kakak le
Aku: iyela.. adik ni sape name?
Budak: solihin.. adik kakak...
Aku: aaa.. eemmm.. adik da salah org ni.. ni bukan kakak adik (masih bersabar)
Budak: laaa.. betoii.. ni kakak adik!
Aku: ermmm rsnye bukan la.. salah orang ni..

(tutttt... die letakkan fon)

Hp aku berbunyi lagi..

Budak: ello kak
Aku: emm. ello
Budak: sorry kak. tadi gurau2 je..
Aku: emm xpe..
Budak: bye. Assalamualaikum. Muah!


p/s: - (=.=)! sape la punye adik ni? iye2 mengaku aku kakak die pastu siap bagi kiss plak.. klu sape2 yg ade adik tolong bagi no korang yg betul kt adik korg erkk..

         - Aku taktau siapa.. tapi dalam hati aku rasa ada orang sengaja nak buat aku rasa bodoh. huhu

3 comments:

  1. hahah! beria dia ngaku adik.. :)
    naseb dia tak tanya.. sudi akak kawen dgn abang saya? err~ tade2 gurau!

    ReplyDelete
  2. akak syak tue bkn sorg adek. tue jntan gatal kowt.. peminat kowt hehe

    ReplyDelete
  3. cik reena: kna tnye dlu.. abg de hnsem ke x.. klu ensem blh la.. hahaha

    Cik Gadis: sah2 suare bdk x akil baligh lg.. hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)