Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Monday, March 21, 2011

Down..

Sem terakhir ni memang tak banyak kelas yang aku ambil. Hanya satu paper untuk final exam. Tapi itulah yang menjadikan aku semakin malas. Sepatutnya, dengan kelas yang sikit dan tak banyak test, aku harus jadi lebih rajin. Entah kenapa adi semakin malas pulak. Kerja aku pun siap ala kadar. Tak se'perfect' mana.. What happen to me?? Aku tak tau apa nak jadi dengan aku.. Aku rasa kosong yang amat sangat. Aku lupa apa yang aku mahukan sebenarnya... Pandai aje aku bagi nasihat kat orang, tapi diri sendiri semakin layu.. lemah.. tak terurus segala... Sebab tu jugak la aku balik minggu ni.. Pulang untuk mencari semangat yang hilang.. Dan aku perlukan seseorang untuk bagi aku semangat.. (sigh)




p/s:- jangan balik ke u nanti semangat aku jadi semakin down sudah...
- janji aku kepada seseorang untuk post entry 'mirror' tu masih belum tertunai.. kehilangan semangat dan tak ada mood utk mengarang panjang ..

3 comments:

  1. chaiyok chaiyok!!semoga semngat bangkit kembali :)

    p/s: jom join first GA sizuka.hadiah dari NZ :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. tQ ^_^
    insyaAllah.. nnt Cik BH join :)

    ReplyDelete
  3. goodluck bebeh..
    jgn give up!
    just a few month je lagi..
    cepat2 nta resume ea...
    wish me luck praktical exam, presentation research and final paper the rest of dis month.
    wooo~ macam mati hidup semula streesss

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)