Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Wednesday, September 7, 2011

Salam sayang Dari BH



Ok. Setelah selesai memerah otak serebrum (entah ye entah tidak sebab BH pun dah lupa pasal ilmu biologi) menulis Milik Siapa Hati Ini? takpe tak perlu jawab milik siapa sebab sememangnya itu bukanlah satu soalan tapi tajuk novel baru cik BH. hehehe..

Ye! cik BH tulis novel. Aww!! kagumnye.. sebelum ni BH hanya buat puisi picisan je (cewah). Sekarang saja nak test market boleh ke tak menulis novel. Dan sebenarnya BH ni nak uji iman dan kesabaran serta kecekalan hati ni. Mampu ke tak habiskan novel tu. Kalau habis alhamdulillah. Kalau sekerat jalan tu nampaknya iman ku ni masih setebal kulit bawang dikerat 18. Tapi kalau tak habis-habis jalan cerita dia.. tu nampaknya BH kena banyak mengucap dan perlu diberi sebiji pelempang sebab perasan menulis sambil syok sendiri. Hahaha

Dekat 2 bulan jugak BH tak update blog kan? Bukan sebab dek kemalasan tahap gunung kinabalu tu, tapi disebabkan hormon adrenalline terlebih merembes akibat tekanan dan ketensionan BH di tempat kerja yang rasanya mampu buat BH jadi penghuni tetap di hotel bahagia Tanjung Rambutan. Mujur BH bertindak pantas dengan menghantar surat cinta untuk bercuti sampai lah BH dapat kerja lain. Sekarang ni rasanya terlebih tenang lah pula. Jadi BH  pun tergatal jari nak menulis novel bersiri sebab punya  masa terluang yang berlebihan bagaikan coklat yang melimpah ke ladang gandum! (Errr terlebih merepek dah ni)

BH cuma harapkan dapat sokongan dari pembaca-pembaca blog ni (kalau ada la.. macam sadis je bunyinya).. dan segala komen-komen yang baik dan membina BH terima dengan hati yang ikhlas (komen buruk-buruk tu terima jugak la tapi kurang sikit ikhlasnya kot. hihi).. 



Harap-harap BH akan diberi kekuatan dan kesabaran untuk teruskan menulis novel dan akan teruskan menulis puisi-puisi untuk keinsafan dan mengenal diri.. 



Maka.. dengan ini ku undur diri dan terimalah sejambak salam sayang dari BH.. hehehe.. Jumpe lagi di lain entry. .. ^_^



1 comment:

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)