Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Wednesday, July 11, 2012

I'm so sorry




Saya banyak susahkan dia.
Saya banyak lukakan hati dia.
Walau kami berbeza.
Saya tetap percaya yang kami mampu untuk saling melengkapi.
Saya tak peduli sebanyak mana kekurangan dia.
Dan saya harap dia juga terima sebanyak mana kekurangan saya.
Saya tidak sempurna sepanjang masa.
Kadangkala tak mampu tunaikan segala harapan dan permintaan dia.
Apa yang saya tahu, saya cuma ingin lihat senyuman itu lagi.
Senyuman yang mampu menghilangkan batu beban dalam hati saya..

Pls forgive me, Muhammad Haidhar Abdul Manap.
(Shhh saya nak bagitau satu rahsia.. sebenarnya... saya.. saya.. saya sayang dia sangat-sangat.. ) http://www.emocutez.com

-Kadangkala berjauhan itu lebih baik supaya saya belajar menghargai dia bila dia tak ada di sisi saya-

I miss him so much http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)