Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Friday, July 13, 2012

Sebab tu Orang Cakap, "Jangan Putus Asa"



Alhamdulillah.. Rezeki Allah sampai jugak..
Lepas berhenti kerja hari tu, macam susah je nak dapat kerja lain. Sampaikan ada masanya rasa nak give up. Mujur sokongan dari family dan orang tersayang tak pernah putus. Walaupun jauh dari encek kekasih tapi aku dekat dengan family.

Syukur ya Allah. Aku harap aku takkan mengaku kalah lagi macam dulu. Dulu aku tak sabar bila tekanan-tekanan datang serentak. Sampaikan ada masanya tak boleh tidur. Harap-harap betullah jalan yang aku lalui sekarang ni..

1 comment:

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)