Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Wednesday, July 11, 2012

Words for Myself



"Apabila kamu telah berusaha dan berdoa. Malah telah melakukan segalanya. Dengan harapan yang terlalu tinggi. Namun kamu masih belum mampu mencapainya.. percayalah.. Allah belum mengizinkan ianya menjadi milik kamu.. "


Sedarlah aku.. Ini bukan penamat segalanya bagi aku kerana perjalananku masih jauh lagi.. Kata orang, bersusah dahulu, bersenang kemudian.. Harapanku semoga sabar akan mengiringiku sehingga aku temui jalan kejayaan itu.... 

Bersabar dengan tekanan dari semua sudut. Bukan mudah bagi aku lebih-lebih lagi dengan perangai keras kepala aku. Sebab inikah aku susah nak dapat sesuatu yang serasi dengan diri aku. Atau  aku yang terlalu demand? Ya TUHAN permudahkan segalanya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)