Assalamualaikum.. Selamat Datang Ke BUKAN CERITA LAGENDA. Silalah buat macam rumah sendiri ea..

Thursday, February 14, 2013

Hai lah KMPP-ku..


Bila yang tertulis untukkuAdalah yang terbaik untukmuKan kujadikan kau kenanganYang terindah dalam hidupkuNamun takkan mudah bagikuMeninggalkan jejak hidupkuYang telah terukir abadiSebagai kenangan yang terindah... 

Oohooi... tetiba teringat kenangan lama.. indahnye la.. why time-time kesunyian dan ditinggalkan gini la nak teringat semua tu??? Sayu tau x.. teringatkan kenangan di matrik KMPP yang dah jauh sangat aku tinggalkan.. hampir 6 tahun.. 6 tahun?? wo wo.. macam tua sangat je aku ni.. kurang2 kalau ada anak, dah tadika dah anak aku.. hohoho.. lama jugak tu.. x menjejakkan kaki kat sana.. mesti banyak yang dah berubah.. pensyarah2 yang ajar aku dulu.. masih mengajar di sana lagi ke? hmmm.. masih ada lagi ke pakcik 4 flat tu?? haii.. macam2 yang aku nak tau pasal KMPP sebenarnye..
Kalau ada rezeki.. aku nak bawak tunang a.k.a my future husband pergi sana.. supaya dia boleh tengok tempat yang simpan banyak kenangan manis aku dulu.. dan aku harap dia pun akan bawak aku pergi matrik johor nun.. nak jugak tengok tempat dia selalu dating2 dulu.. gatal dia ni! time matrik dah bercintan-cintun.. ce tengok aku ni.. baik je (blushing).. xde nak bercintan-cintun mee magie time matrik.. (hahahaha bajet...)

Dalam duk teringat pasal KMPP ni jenuh jugak la aku nak mengingat balik camna la lagu KMPP ni ye? first dengar lagu ni.. Abg Fuad dgn kak Hanis yang ajar.. diorang ni fasi masa orientasi dulu.. disebabkan mentor kitorang masa tu cuti, jadi diorang la yang banyak berkepit dengan kitorang dulu.. tapi malangnya sekarang aku dah tak ingat lagu tu!!! lagu sekolah rendah pulak yang aku ingat sampai sekarang.. hai lah cik Wanie... cik Wanie..
kalau ada sesapa yang ingat tolong la remind kan I yang pelupa ni.. huhu



3 comments:

  1. hehhee....sbnrnya p.cik 4 flat still ada...tp skrg dy dh niaga dkt tasik sbbny pihak HEP dh x bg buka kedai kt down floor kompel...huhuhuhu..(p/s:sy ex -KMPP 2012/13)

    ReplyDelete
  2. hehehe....p.cik 4 flat still ada..tp dy skrg meniaga kt tasik sbbny pihak HEP dh x bg meniaga dkt downfloor kompel...huhuuu(p/s:ex-KMPP 2012/13)

    akak dkt kt u amik kos apa yer...share lackit
    slm perkenalan

    ReplyDelete
  3. Mari bersama kita berusaha
    penuhi cita hasrat negara
    tekun berusaha spnjg masa
    hadapi cabaran sentiasa

    KMPP tetap gemilang
    KMPP cemerlang
    Kualiti mesra dan progresif
    itu jadi amalan

    Pelajar bestari
    pendidik dikagumi
    insan berhemah tinggi
    junjung budi wawasan pertiwi
    :)
    pacik 4flat thn lps dh xda dh :(
    sy batch 12/13 huhu bru hbs mtrx

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi.. kalau sudi komen la lagi.. :)